nedeľa 2. októbra 2011

" Jesenná lahôdka "


 Rozmýslala som ako nazvať tento malý, chutný zázrak v miskách. Sú to jednoducho zapekané jabĺčka , ktoré som ešte ale doťukla s creéme fraiche. Vonku to našťastie na jeseň nevyzerá..nemám rada upršané počasie.Kiež by takto teplo a slnečno bolo celý rok..  Tento dezertík sa ale podla mňa viac hodí na také typické jesenné počasie. Teplé jabĺčka pod chrumkavou krustou a ešte k tomu creéme fraiche..no úplna lahôdka. Ja som si pochutnala aj keď bolo vonku teplúčko :)


" Jesenná lahôdka ":
jablká
trstinový cukor
muškátový oriešok
škorica
citrónová šťava a kôra 
Na posýpku:
pol.múka
trstinový cukor
maslo
škorica

Postup:
Nič zložité a určite všetkým dobrým gazdinkám známe ako pripravíme tento dezert.Nakrájame jablká na malé kocky, zmiešame so všetkými ingredienciami. Dáme do malých misiek alebo jednej  väčšej. Posýpku si pripravíme tiež tak, že všetko spolu zmiešame. Presné množstvo neviem aké som použila robila som od oka. Ale verím tomu, že vy to viete :) Táák a teraz dáme zapiecť do rúry. Vyberieme keď už je vrch do zlatova. Necháme mierne vychladnúť a podávame s lyžičkou creéme fracihe, ktré som dochutila vanilkou a troškou mandlového likéru .

Dobrú chuť

3 komentáre: