štvrtok 20. októbra 2011

Domáce tekvicové gnocchi s hríbovou omáčkou

Tak a toto je už posledný tekvicový recept..tekvicové gnocchi som robila prvýkrát a mali veľký úspech

inšpirácia: dalmatiagourmande.blogspot.com

Tekvicové gnocchi:
400 g tekvice
50 g masla
80 g krémového syra
múka
muškátový oriešok
soľ

Hríbová omáčka:
biele víno
maslo
soľ, mčk
hríby ( ja som použila dubáky)
šalotka

Postup: Tekvicu ošúpeme, uvaríme a roztlačíme alebo rozmixujeme na pyré. Pridáme ostatné suroviny a vypracujeme cesto. Robíme gnocchi, ktoré vyvaríme vo vriacej vode. Keď vyplávajú na povrch, povaríme ich ešte cca 2 minutky.
Omáčku si pripravíme tak, že na masle orestujeme na drobno nakrájanú šalotku , pridáme hríby, podlejeme vývarom a vínom a restujeme kým hríby nezmäknú. Dochutíme soľou a mčk. Do omáčky pridáme uvarené gnocchi, premiešame spolu s omáčkou a môžeme podávať. 

8 komentárov:

  1. Mnaaaam, sem s tym!!! Ja taketo jedla mooozem:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. jeeeej perfektneee! a sranda, gnocchi s hubovou omackou som mala vcera na veceru:-) ale tie tvoje su isto lepsie!

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Natali, gnocchi Ti držali po kope aj bez múky, pre mňa by to bolo ideálne, aký syr si použila?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lucia: Lucka, keby sa dalo hneď ti dám ochutnať

    Marysity : aj tebe by som dala ochutnať :)

    Anetka: heej? no to je sranda :)) ktovie možno tie tvoje boli ešte lepšie ako tieto :))

    Ivana: Ivka, múku som žial použila, je napísaná aj v recepte..asi si si nevšimla. a syr som použila lučinu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Natali, this is defenetly a winner. I'm crazy about pumpkins so I will love this one :) They look simply perfect!

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Thank you Su , I´m happy that you like it :)

    OdpovedaťOdstrániť