sobota 15. októbra 2011

"Pumpkin spice vietnamese coffee"



Alebo po našom  káva s tekvicovým sirupom. Kávu nepijem , ale tomuto som jednoducho neodolala.Jednoducho povedané, bola výborná ! Stačilo mi už len to, že je tam salko a vedela som, že  bude výborná. Na Cutlery stránke na facebooku som si písala s Katkou o týchto vietnamských ja to nazvem šialenostiach, pretože ony skombinujú aj nemožné. Katka žije v Saigone , hovorila, že na takúto kávu tam ešte nenatrafila ,ale vyskúšala už kávu s nejakými guličkami tapioky a kávovým želé. Priznám sa, že ja by som tiež rada objavovala nové chute, aj keď viem, že nie na všetky by som si trúfla.. pavúky, rôzne chrobáky a pod. A čo vy ? Trúfli by ste si na niečo také ? Čo všetko ste už ochutnali ? :)

Vietnamská káva s tekvicovým sirupom :
káva
tekvicový sirup ( recept nájdete tu)
mlieko
sladené kondenzované mlieko

Pôvodný recept bol robený ako ľadová káva, ale keďže je už jeseň, vonku 10 stupňov, tak som ju neurobila ľadovú.
Recept si môžete pozrieť na tomto blogu



Na zdravie! :) 

5 komentárov:

  1. Mňam, ja kávu môžem,tekvičku tiež, recept zakladám a vyskúšam!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka veruže bola zaujímavá...a chutná :)

    Ivanka budem rada :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Vyzerá to zaujímavo, len dosť veľa kalórií....vďaka salku, ale trošku zhrešiť treba no nie?

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ach jaj presne tak tie kalórie nešťastné..trošku treba zhrešiť veru, len aby potom to trošku nebolo často :))

    OdpovedaťOdstrániť