sobota 15. októbra 2011

Tekvicový sirup




Ešte v stredu som písala na facebooku , že sa chystám na prípravu tekvicového sirupu. Žial, dostala som sa k jeho príprave až dnes...Ale nič to, podstatné je, že sirup je už hotový ..ach keby ste tak cítili tú vôňu...stojí zato tento sirup si pripraviť..vrelo odporúčam.

Tekvicový sirup:

3/4 šálky cukru
3/4 šálky vody 
celá škorica
1/2 čl mletej škorice
1/4 čl muškátového oriešku 
1 čl zázvoru
2 PL tekvicového pyré
vanilka
3 klinčeky 

Postup:
Ten je viac ako jednoduchý. Všetky suroviny zmiešame v malom hrnčeku, privedieme k varu a varíme 10 minút. Odstavíme z ohňa, necháme vychladnúť. Sirup scedíme a nalejeme do nejakej uzatváratelnej nádobky. Skladujeme v chladničke, kde nám sirup vydrží 2 mesiace. 



6 komentárov:

  1. nááádherný recept ... tak toto si určite urobím, zbožňujem všetko voňavé a hlavne tekvicové ... doma sú zo mňa nešťastný, mám teraz tekvicové obdobie :))

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Janka ako môžeš vidieť ja mám tiež tekvicové obdobie :) budem rada ak sirup vyskúšaš

    Gabriel: Teším sa :))

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Ak Vám to nevadí použil som vaše fotografie tu. No jednoducho musel som skvelý recept!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Jéj ďakujem som velmi rada ze vas recept zaujal...a vobec mi to nevadi.prave naopak :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ..iba 2 PL tekvicového pyré, má vôbec právo volať sa tekvicový?

    OdpovedaťOdstrániť