utorok 25. októbra 2011

Zapekaný baklažán

Žiadny extra recept ani nič nové , ale chutilo mi to, tak som si povedala, že sa s vami oň podelím :)

Zapekaný baklažán:
baklažán
cuketa
paradajky
mozzarella
olivový olej
tymián
cesnak
parmezán
soľ a mčk


Postup:
Olivový olej si zmiešame s cesnakom . Baklažán prekrojíme a trošku vydlabeme vnútro. Potrieme ochuteným olivovým olejom na baklažán poukladáme lístky tymiánu a dáme zapiecť do vyhriatej trúby.Po cca 10 minútach vyberieme a poukladáme paradajky, cuketu a mozzarellu. Vrch posypeme parmezánom a dáme zapiecť na pol hodinku. 


Dobrú chuť.

10 komentárov:

  1. Natali, Loved this recipe of baked eggplant. Unfortunetly, my google translator doesn't seem to know every word so could you please translate this for me please:
    "Baklažán prekrojíme a trošku vydlabeme vnútro"
    Thank you so much :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Hi Su, oh yes of course :) you must cut eggplant along and slightly scoop or get out inside from eggplant..do you understand? :)i hope...

    OdpovedaťOdstrániť
  3. to vyzera kraaasne a chutne.. a zdravo :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Vypadá to vážně skvěle, miluju pečenou zeleninu, a se sýrem to muselo být vynikající :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Marysity: :) ďakujem ..veru, snažila som sa vykúzliť niečo zdravé

    Meg: bolo to výborné.máš pravdu :)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. Oh, thanks a lot Natali, now I understood perfectly what needs to be done :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Ja ti neviem, baklažánu som ešte neprišla na chuť, možno budúci týždeň vyskúšam tovj receptík a definitívne sa rozhodnem či baklažán áno alebo nie

    OdpovedaťOdstrániť
  8. Ivanka vyskúšaj a možno ťa prekvapí..ja tiež nie som moc velká faninka baklažánu ale tento mi chutil

    OdpovedaťOdstrániť
  9. Hey Foodies, Natali's Baked Eggplant recipe has been selected by Knapkins to be featured in a Recipe Guessing Game. Invite fans to play: http://knapkins.com/guess_games/644?source=blog

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Ahoj, dnes som objavila tvoj blog a je super:)
    Veľmi sa mi páči food styling, aj fotografie! len tak ďalej :)
    Kika

    OdpovedaťOdstrániť