piatok 18. marca 2011

Zemiakové košíčky s créme fraiche a udeným lososom

Kedže som sa zásobila s créme fraiche tak som konečne vyskúšala tieto košíčky, ktoré som obdivovala na jednom úžasnom foodblogu ( dulce - de- leche) . Samozrejme nesklamali a už čakajú na dnešnú návštevu :) Hmm..dlho sa ale tešiť nebudú. Sú fakt výborné.

Prísady:
400 g zemiakov
1 vajce
soľ, mčk
bylinkové maslo
creme fraiche
údený losos

Postup :
Zemiaky postrúhame a poriadne z nich vyžmíchame všetkú šťavu, pridáme vajíčko a zmiešame dokopy. Dochutíme soľou a korením. Formu na muffiny vymažeme maslom ( ak máte silikónovú tak netreba) a naplníme do formy tak, aby sme vytvorili košíčky. Do každého pripraveného košíka dáme kúsok masla ( ja som použila bylinkové) a dáme piecť na cca 180 st.c. približne 30 - 40 minút.

Po upečení ich necháme vychladnúť a opatrne vyberieme z formy. Plníme s créme fraiche ktoré zmiešame s postrúhaným parmezánom , na vrch poukladáme údeného lososa a dozdobíme :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára