štvrtok 2. júna 2011

Cherry clafoutis


Clafoutis som už robila niekoľkokrát  a vždy ma prekvapí nová chuť s iným ovocím. Keďže nám záhradka ponúka krásne čerešne tak som ich musela nejako využiť.


(inšpirácia: http://dalmatiagourmande.blogspot.com)



Cherry clafoutis:
2 šálky čerešní
2 vajíčka
60 g cukru
vanilkový struk
10 PL polohrubej múky
60 ml smotany na šlahanie
80 ml mlieka




Postup:
Vajíčka vymiešame s cukrom a vanilkou. Postupne pridávame smotanu, mlieko a múku. Misky ( alebo jednu velkú formu) vymažeme maslom. Cesto nalejeme do misiek , na vrch poukladáme čerešne a pečieme vo vyhriatej rúre. Ďalší rýchly a výborný dezert je na svete.

Dobrú chuť!
 

2 komentáre:

  1. Ahoj Natali ... ja som dnes (vďaka tvojmu komentáru na mojom blogu) objavila tvoj úžasný blog :))... máš tu krásne recepty a nádherné fotky ... určite občas nakuknem ;)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Jej Janulka ďakujem a som velmi rada že sa ti môj blog páči. Budem rada ak ma ešte navštíviš :)

    OdpovedaťOdstrániť