streda 1. júna 2011

Blueberry & ginger cheesecake

V chladničke mi už dlho odpočívali čučoriedky a keďže som natrafila na tento úúžasný cheesecake  konečne prišiel ich čas :)


Blueberry & ginger cheesecake:
125 g masla
1/2 hrnčeka kr.cukru
1/2 šálky javorového sirupu
2 1/2 šálky hladkej múky
2 čl zázvoru
1 čl sódy bicarbóny
500 g tvarohu
šťava z 1/2 citróna
1 vanilkový struk
1/2 hrnčeka pr.cukru
čučoriedky

Postup:
Maslo vymiešame s cukrom , pridáme citrónovú šťavu, vanilku a javorový sirup ( môžeme použiť aj trstinovú melasu) . Nakoniec si zmiešame múku , zázvor a sódu bicarbónu. Všetko spolu zmiešame a vypracujeme cesto, ktoré necháme cca 30 minút odpočívať.
Cesto rozvalkáme, a dáme na plech s papierom na pečenie. Po upečení necháme vychladnúť a rozdelíme na dve časti ( 20 x 30 cm ) . Pripravíme si plnku a to tak, že jednoducho vymiešame tvaroh s cukrom a vanilkou. Jednu časť cesta natrieme tvarohovou plnkou , na ktorú poukladáme čučoriedky. Prikryjeme druhou časťou cesta a necháme odležať v chladničke najlepšie cez noc.
Dobrú chuť!

4 komentáre:

  1. vypadá do cool , ja mám v chladničke tiež čučoriedky tak asi vyskúúúšam :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. budem rada tinka! ono to nielen cool vypadá , ale aj chutí :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Mít k dispozici borůvky, hned se do toho pustím :)Vypadá totiž náramně dobře! Mimochodem máš moc pěkné fotky :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Catalina , tak to ti teda odporúčam :) a som rada , že sa ti fotky páčia.

    OdpovedaťOdstrániť