streda 27. apríla 2011

Zemiakový šalát ..tak trochu inak

Bohužial, môj žalúdok nie je stvorený na takéto ťažké šaláty, ale tak aspoň si  pochutnali ostatní ..nie je to typický zemiakový šalát na aký sme zvyknutý a práve to ma lákalo aby som ho vyskúšala
(ZDROJ: APETIT/apríl 2011)
Prísady: 
zemiaky
cesnak
majonéza
sardelové filety
olivový olej
šťava z 1/2 citrónu
parmezán
jarná cibuľka
soľ a mleté čierne korenie

Postup:
Dáme si variť zemiaky a medzi tým si vymiešame cesnak so sardelami na hladkú pastu ( ja som sardely nepoužila tak som vymiešala len cesnak , olivový olej a majonézu) postupne pridáme citrónovú šťavu ( ja som dala aj sušenú citrónovú trávu)  , parmezán a korenie. Podľa chuti osolíme a zmiešame s uvarenými zemiakmi. Vrch posypeme cibuľkou a nezostáva mi nič iné len tíško závidieť...

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára