piatok 29. apríla 2011

Karamelové kuracie prsia

Názov neznie príliš dôveyhodne  ale tá vôňa bola neskutočná..ja som len ovoniavala pretože mäsko moc nemusím zato môj drahý si pochutnal ..opäť niečo nové , chutné a rýchle :)

Prísady: 
Množstvo prísad si upravte podla seba , pre kolkých ludí varíte ja som použila :
2 vačšie kuracie prsia
1 cibuľa
1 strúčik cesnaku
sójová omáčka
rybacia omáčka
hnedý cukor
olivový olej
soľ , korenie

Postup:

Kuracie prsia si nakrájame , trošku posolíme a opečieme z prudka na panvici.Vyberieme ich a do panvice dáme nakrájanú cibulu a cesnak .. chvíľu ich necháme "vyjašiť sa " : D a vrátime mäsko naspäť do panvice. Teraz už prichádzajú na rad ostatné ingrediencie a to sójová a rybacia omáčka a korenie. Mäso necháme udusiť do mäkka . Keď je hotové , dáme na mäso cukor a z prudka opekáme až omáčka nebude hustá, lepkavá...voňavá....mňaam :)

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára