pondelok 5. decembra 2011

Muffiny s bielou čokoládou


V prvom rade Vám chcem všetkým krásne poďakovať za milé komentáre a zato, že sa stávate fanúšikmi môjho blogu a že sa vám u mňa páči. Teší ma to, a stále núti v kuchyni stvárať niečo nové. A ešte vám prajem sladkého a bohatého Mikuláša..verím tomu, že ste všetci poslúchali a do čižmičiek vám dá toho čo najviac. Ja som sa rozhodla okrem kupovaných sladkostí vytvoriť aj niečo vlastné. Môj drahý ma velmi rád bielu čokoládu, tak som si povedala, že ho poteším okrem iných dobrôt aj  týmito muffinami a truffles z bielej čokolády a kandizovaným ovocím. Muffinky voňajú úžasne a verím tomu, že ešte lepšie chutia... :)



Muffiny s bielou čokoládou:
1 1/2 šálky polohrubej múky
1 1/2 PL hladkej múky
1/2 PL sódy bicarbóny
2 čl PDP
štipka soli
1 vajíčko
1 žĺtko
2/3 šálky cukru
1/4 šálky roztopeného masla
120 ml smotany
1/2 šálky gréckeho jogurtu
vanilka
1/2 šálky bielej čokolády (nasekanej na kúsky)
v pôvodnom recepte boli muffiny s rebarborou žial, ja som ju nezohnala. Ak vy budete mať šťastie tak treba jej pridať 125g

Postup:
V miske si zmiešame múku, sódu bicarbónu, PDP, štipku soli. Vdruhej miske si vymiešame vajíčka s cukrom, pridáme roztopené maslo, smotanu, jogurt, vanilku a ak máte tak aj rebarboru. Postupne do tejto zmesi pridávame múčnu zmes . Nakoniec zamiešame čokoládu a vymiešame hladké cesto, ktoré potom plníme do košíčkov na muffiny.Pečieme vo vyhriatej rúre cca na 180 st.c..


Dobrú chuť !!! 

2 komentáre:

  1. Ty jsou krásný! U nás je bílá čokoláda zbožňovaná, takže by určitě měly obrovský úspěch :)

    OdpovedaťOdstrániť