nedeľa 11. decembra 2011

Red velvet cheesecake cake

                                                   
                                                      HAPPY BIRTHDAY HONEY !!!
Tortička pre môjho oslávenca. Môj drahý dnes oslavuje narodeniny tak som mu upiekla túto výbornú tortu. Ja jej hovorím dva v jednom ...cheesecake a lahodný krém z mascarpone .myslím že táto torta stojí za vyskúšanie :) Príprava je trošku zdĺhavá ale výsledok stojí zato.

zdroj:http://www.recipegirl.com
Cheesecake:
2 jemné tvarohy
2 vajíčka
1/3 šálky kyslej smotany
1/3 šálky sl.smotany
2/3 šálky cukru
vanilkový extrakt
štipka soli

Red velvet cake:
2 1/2 šálky múky
1 1/2 šálky cukru
3 PL kakaového prášku
1 1/2 čl sódy bicarbóny
1 čl soli
2 vajíčka
1 1/2 šálky oleja
1 šálka cmaru
1/4 šálky červeného potravinárskeho farbiva
2 čl vanilkového extraktu
2 PL octu

Krém :
2 kelímky mascarpone
2 šálky pr.cukru
1/2 masla
vanilkový extrakt



Postup:
Najskôr si pripravíme cheesecake vložku do torty..Rúru predhrejeme na 150 st.c.. Do pekáča dáme vodu a dáme na spodok trúby. Všetky potrebné suroviny v miske zmiešame na hladký krém...Do tortovej formy dáme papier na pečenie a vylejeme do nej pripravený krém. Dáme piecť do vyhriatej rúry na cca 45 minút.
Pečieme kým povrch nebude tuhý nemá byť želatínový. Po upečení vyberieme z tortovej formy a necháme aspoň hodinu odpočívať na mriežke. Keď vychladne, dáme cheesecake do mrazničky najlepšie na noc.
Tak teraz môžeme prejsť na korpus. Ja som robila z dvojitej dávky kedže som chcela aby torta bola vyššia. Polovicu cesta som urobila bez kakaa aby cesto bolo viac červenšie. V jednej miske si zmiešame suché prísady v druhej miske vajíčka, cmar, olej, farbivo, ocot a vanilkový extrakt. Postupne do nej pridávame múčnu zmes a vymiešame hladké cesto. Tortovú formu vymažeme olejom a vysypeme múkou. Cesto pečieme vo vyhriatej trúbe cca 30- 45 minút na 160 st.c.
Krém si pripravíme jednoducho zmiešame spolu mascarpone,cukor,vanilku,maslo na hladký krém. Vychladnutý korpus prekrojíme na polovičku. Na spodnú časť položíme cheesecake, prikryjeme druhou časťou korpusu. Vrch a boky torty potrieme krémom a môžeme posypať hoblinkami bielej čokolády. Ja som ešte dala aj granátové jablko.


Dobrú chuť!

10 komentárov:

  1. Tak ten je úžasný a ještě líp bude chutnat!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. júúúúúúj môžem všetkým odporučiť nielen že vyzerá perfektne, ale aj chutí dávam velký like sestra moja....kde sa toto v tebe vzalo cmukesss

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Saška ver tomu že chutí naozaj úžasne :)

    Sylvie: Silvika je super..vrelo odporúčam

    Archaa: ďakujem za milý komentárik

    Sestrička moja ďakujeem a kde sa to vo mne vzalo?To neviem ani ja :)))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Ahoj chcela bi som upiect tento kolacik ale mam nejasnosti s tim cheesecakom

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Ahoj napíš čo ti nie je jasné a pomôžem :))

    OdpovedaťOdstrániť
  6. ahoj tak mam nejasnosti v tom kolko tvarohu a ci sa potom vari vo vodnom kupely alebo sa pecie klasicky dakujem

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Tvaroh som použila jemný a použila som dve tie vaničky,,jeden tvaroh má myslím 250 g tak použiješ 500 g tvarohu. Všetky prísady čo sú napísane na cheesecake zmiešaš, túto tvarohovú zmes naleješ do tortovej formy vystlanej papierom na pečenie. Rúru predhreješ na 150 st.c.
      Do hlbšieho pekáča daj vodu a daj ho na spodok trúby. Potom daj tortovú formu na miežku do trúby a pečieš cca 45 minút. Medzi tým si sleduj tú vodu a dolievaj keď sa vyparí. Nemáš začo keď ešte niečo nie je jasné pýtaj sa...dúfam že sa torta podarí..tíško závidím bola výborná dala by som si :))

      Odstrániť
  7. Tečú mi slinky, vyzerá naozaj skvelo.
    Emily

    OdpovedaťOdstrániť