sobota 26. februára 2011

Brokolicová polievka s lososom a syrom mimolette

Brokolicová polievka je moja najoblúbenejšia ...a táto nová kombinácia s lososom ma velmi milo prekvapila...úžasné! treba vyskúšať

Prísady :
250 g brokolice
2 zemiaky
šalotka
ol. olej
voda
soľ
mčk
muškátový oriešok
syr 
losos


Postup :



Šalotku si nakrájame najemno. Do hrnca dáme trošku olivového oleja a speníme šalotku. Potom pridáme brokolicu a zemiaky nakrájané na kocky. Pridáme vodu ( neviem presné množstvo dajte toľko, aby ste mali brokolicu zaliatu vodou) . Necháme variť, keď je brokolica mäkká a tak isto aj zemiaky, odstavíme z ohňa a všetko spolu krásne rozmixujeme ponorným mixérom. Pridáme soľ, mčk ,muškátový oriešok ( nie veľa)  a na kocky nakrájaného lososa. Varíme ešte cca 5 - 10 minút. Pri podávaní posypeme syrom ja som použila mimolette a môžem povedať že je to najlepší syr aký som kedy jedla :) odporúčam ...ak chcete pridajte si ešte pínové oriešky tie polieke dodajú ešte lepšiu a zaujímavejšiu chuť.

Žiadne komentáre:

Zverejnenie komentára