piatok 18. novembra 2011

"Texas Waldorf Salad " s rozmarínovým vinaigrette


Na tento úžasný šalátik som natrafila rovno na dvoch foodblogoch. Jeden na Martinkinom blogu dulce-de-leche , ktorá ho robila s javorovým vinaigrette  a druhý na tejto stránke s rozmarínovým vinaigrette. Určite ho ešte niekedy vyskúšam s tým javorovým  :)



Texas Waldorf Salad:
rukola
jablká
pekanové orechy
gorgonzola

Vinaigrette:
cesnak
šalotka
olivový olej
rozmarín
balsamico
dijónska horčica
med
soľ, mčk

Postup:
Vinaigrette si pripravíme tak, že rozmixujeme všetky potrebné prísady , postupne pridávame olivový olej. Pekanové oriešky si opražíme na suchej panvici , na tanier si dáme rukolu, nakrájané jabĺčka, gorgonzolu a opražené orechy. Pokvapkáme s rozmarínovým vinaigrette a máme hotovo.



Dobrú chuť

8 komentárov:

  1. to vyzera dobre! a o tanierikoch ani nehovorim, tie su nadherne!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  2. ďakujem dámy ...a Ben aj tebe :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Oh, tato alternativa sa mi pozdava! Chcela som skusit Martinkinu verziu, ale javorovy syrup zhanam neuspesne, suroviny na rozmarinovy vinaigrette vsak nebudu problem :) A ako pise Marianna, tanieriky su naozaj krasne!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Katka budem rada ak vyskúšaš :) a to by som nepovedala že tam u vás bude problém s javorovým sirupom..ony zvyknú mať všetko :))) a z tanierikov sa vytešujem aj ja

    OdpovedaťOdstrániť
  5. ja milujem takýto druh šalátov, mňam!

    OdpovedaťOdstrániť