piatok 1. júla 2011

Zapečené bagety s figami a ovčím syrom



 "Canapés de figues au fromage de brebis"

Ďalšia výborná francúzska lahôdka. Moja mamina mi povedala, že toto by dokázala jesť, každý deň. A to už je čo povedať, lebo ona týmto mojim experimentom moc neverí.. :)

Inšpirácia:http://www.food4fun.sk/stranky/august2010.html#zapecenebagetysovcimsyrom


Zapečené bagety s figami a ovčím syrom :
bagety
figy
ovčí syr
levandulový med
mleté čierne korenie



Postup:
Bagety si nakrájame , na vrch poukladáme figy , ovčí syr a dáme ugrilovať, kým sa syr neroztopí. Na záver pokvapkáme medom a dochutíme korením.
Je to hotové za necelých 10 minút tak keď vám príde nečakaná návšteva a máte figy, určite sa hostia potešia a hlavne si pochutia.



Dobrú chuť!

6 komentárov:

  1. tak toto musí byť výborné... už len zohnať figy :-)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. veru to aj je výborné:-) myslím, že s figami by nemal byť problém , sú takmer v každom hypermarkete :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. fiiiha, mnam, akurat minule som kupila taku jednu velku figu:-) teda to ovocie a nevedela som co s nou, tak som ju len preklada v chladnicke, ze ju pouzijem ako dekoraciu ale nakoniec som ju zjedla, skoda, ze som nevedela tento recept, mam v chladnicke aj cerstvy domaci ovci syr. Nabuduce...krasne fotecky!!

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Lucka určite vyskúšaj je to mňamkaaa ..škoda že nám tu figy nerastú ako napríklad chorvátom :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Čerstvé figy nie vždy majú, ale dá sa to "vymáknúť".

    OdpovedaťOdstrániť
  6. veruže dá :) a potom ich treba rýýchlo využiť

    OdpovedaťOdstrániť