utorok 14. februára 2012





7 komentárov:

  1. Mnaaaam, ja som robila sisky v sobotu, ale iba take klasicke. Tie voje su take cacane, urcite boli fajnovucke.

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Ževraj boli super ja som nechutnala ale všetkým chutili :)

    OdpovedaťOdstrániť
  3. woow, šišky zbožňujem, aj tie srdiečka cukrové, ktoré tak pekne chrumkajú pod zubami :) a ako to, že si nechutnala? hihi, to bola len rečnícka otázka, nemusíš odpovedať, mne sa to stáva často :))

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. V pohode odpoviem :) snažím sa držať jedálnička od môjho trénera :) pravidelne cvičím vo fitku tak sa k tomu aj stravujem..už som si zvykla taktéto "dobrotky" nepapať

      Odstrániť
    2. ahaa, no ja sa zase najem len z toho ako ich pripravujem :) aj keď takýmto šiškám by som asi neodolala :))

      Odstrániť
  4. Jee, ty vypadaji vazne dobre :) Tu jahodovou penu si delavame v lete, kdyz je jahod hodne :)

    OdpovedaťOdstrániť
  5. Yummy yummy yummy! vypadá to nádherně!

    OdpovedaťOdstrániť