streda 8. februára 2012

"Fitness cake"





Nevedela som aký názov tomuto koláču dať, tak som ho jednoducho nazvala fitness cake.
Budem rada ak vás ním inšpirujem a vyskúšate tento chutný, diétny koláčik.

Fitness cake:
100 g pomletých ovsených vločiek
3 bielka
1 žĺtok
20 g proteínu ( ja som použila s čokoládovou príchuťou)
15 g nasekaných orechov
vanilková esencia
škorica
mletý aniz
muškátový oriešok
mleté klinčeky
1 čl prášku do pečiva
stevia ( podla chuti)
voda

Postup:
Ovsené vločky zmiešame s vlažnou vodou, pridáme žĺtok, orechy, vanilkovú esenciu, koreniny a dosladíme steviou podla chuti. Ako posledný pridáme proteín a prášok do pečiva.Vymiešame na vláčne cesto. Pridávajte vodu podľa potreby. V miske si vyšlaháme bielka. Sneh z bielkov zľahka vmiešame do "vločkovej" zmesi. Cesto vylejeme do tortovej formy vystlanej papierom na pečenie.
Pečieme vo vyhriatej rúre na 180 st.c. približne hodinku. Vychladnutý koláčik môžete potrieť oblúbeným džemom. Ja som urobila polevu z proteínu ( zmiešala som vanilkový proteín s vodou) . Vrch posypeme škoricou.


Dobrú chuť! 

8 komentárov:

  1. Teeeda! to vyzera byt prudko zdrave! Velmi sa mi paci aj nadobicko, stojan a tanierik, krasne ;o)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Natali, this cake sure doesn't look like Fitness... it looks simply delicious. Loved the combination of oats, nuts and Vanilla :D

    OdpovedaťOdstrániť
  3. mnam mnam mnam, krasna zdrava nadhera! :)

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Mňam! Ten vypadá tak dobře, že mě ani nenapadlo, že je téměř bez tuku :) Miluju ovesné vločky!

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Presne tak takmer bez tuku a aj napriek tomu je výborný..ja tiež milujem ovsené vločky:)

      Odstrániť