pondelok 23. januára 2012

Milé ocenenie

Milí moji... priznávam sa, že som toho času veľa nemala a dosť som zanedbávala blog... v škole samé skúšky a bohužiaľ na nič nebol čas... dnes som dostala krásny mail od Andrejky ktorá ma pravdu povediac znova nakopla a prebrala...už som uvažovala aj o tom, že s blogom končím a prestávala som mať chuť pridávať nové recepty...a zrazu prišlo toto naozaj milé ocenenie od Andrejky za čo jej veľmi pekne ďakujem ! 



Pravidlá sú také, že teraz mám udeliť ocenenie ja 5-tim  blogom ...je to dosť málo pretože je toľko úžasných a šikovných blogerov..

Ale keďže sú pravidlá také, vybrala som tieto: 

♥   Lubkin blog chocorroldevainilla.com vždy so super receptami , krásnymi fotkami a ešte ďalšie plus je pre mňa to, že je písaný v angličtine 

♥  Darkin blog dorasart.blogspot.com  ktorá u seba má ako inak, úžasné recepty, príjemné čítanie a krásne a voňavé fotečky a vždy ma jej každý nový recept zaujme 

 ♥   Lucka a jej lucylovetobake.blogspot.com.. nakuknite a sami sa presvedčte o tom že je plný chutných receptov 

 ♥ Mariankin  halusky-in-ireland.blogspot.com so skvelými receptami a stále krajšími a krajšími fotkami

♥ Martinkin blog sweetlive-recepty.blogspot.com naozaj sweet a pri pohľade na dvojfarebné osie hniezda ktoré hneď  vidím keď otvorím blog tak slintáám :) 

Pravidlá oceňovania:
Nechajte odkaz na svojom blogu na osobu, ktorá vám ocenenie udelila. Vyberte 5 blogov, ktoré chcete oceniť, tieto blogy nesmú mať viac ako 200 následníkov. Svojim nominovaných zanechajte odkaz na ich blogu, aby vedeli, že ich chcete oceniť:-) Potom umiestnite ocenenie na svojom blogu.

Andrejka, ešte raz ďakujem! 



14 komentárov:

  1. Jeej, Ty si vybrala presne tie, ktoré som chcela ešte aj ja, len ten limit... máš úplnú pravdu - 5 je strašne málo :))) no a a úplne chápem, že nemáš čas, to som si presne aj myslela - že škola - u mňa je to podobné, mám teraz všetky skúšky sveta asi :(( Tak držím palce a teším sa na nejaký Tvoj receptík :)

    OdpovedaťOdstrániť
  2. Natali ... ďakujem Ti krásne z celého srdiečka... ja som ani v najhlbšom kútiku srdiečka vôbec nedúfala, že sa mi ujde takej pocty nanovo

    OdpovedaťOdstrániť
  3. Natali, dakujeeem, ani veru neviem ci si to zasluzim ked vidim vsetky tie uzasne blogy.....aj ja stracam chut nieco pridavat...Naozaj ani tou klavesnicou neviem vyjadrit aka som poctena. Dakujem a drzim palce na skusky a prilev novej energie na nove recepty:-))

    OdpovedaťOdstrániť
  4. Teeeda! Natalka, dakujem ti veeeeelmi pekne!!! Naozaj si to velmi velmi vazim a neskutocne sa teraz vytesujem!!! Dufam,ze u teba pribudnu dalsie skvele recepty!!!!!

    OdpovedaťOdstrániť
  5. no ja som rada ze nekoncis,teda dufam ze nie:)...ja sem vzdy tak rada chodim pozerat co si vytvorila a vzdy si poviem ze niečo take vytvorim...aa vzdy je to len o tom pozerani:)

    OdpovedaťOdstrániť
  6. :) Natali, velmi pekne ti dakujem :) taketo nieco som necakala :) urobila si moj den krajsim :) ani mne sa v poslednej dobe nechcelo pridavat recepty...aj ked som mala vsetko nafotene a pripravene...dnes som sa konecne k niecomu dokopala :) este raz DAKUJEM :)

    OdpovedaťOdstrániť
  7. Lucka, Lubka, Mariannka, Martinka, vy si to veľmo zaslúžite! Natali vybrala výborne! :)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Andrejka som rada že súhlasíš aj ty s mojim výberom&:)

      Odstrániť
  8. Natali gratulujem :)...a dobrý výber:)

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Ďakujem a som rada že aj tebe sa môj výber páči :) ♥

      Odstrániť
  9. Natali, aj u mna na blogu más túto milú pozornost :)

    OdpovedaťOdstrániť
  10. Natali, skončiť s tvojim blogom by bola neskutočná škoda. Je krásny, vonia domovom. Tvoje fotky sú super, aj mi už napadlo, či by si neskúsila osloviť a ponúknuť ich fotobankám. Robíš pekné, štylizované až reklamné fotografie. Ver mi, som z brandže ;-) Tak šup šup, pekne pokračovať v začatom dielku, netreba chŕliť recepty, stačí pridávať vtedy, keď máš chuť, vtedy je to najúprimnejšie. Maj sa dobre.

    OdpovedaťOdstrániť
    Odpovede
    1. Katka velmi pekne ti ďakujem za takéto naozaj podporujúce slovíčka. Ako môžeš vidieť už som znova nakopnutá a to vďaka vám pretože ma naozaj tešíte takýmito milými komentármi :)

      Odstrániť